En Rumänsk Prinsessas Nya Liv

Berättelsen om vår lilla Tyra, som föddes i Rumänien som gatuhund. Nu lever hon i trygghet i Sverige, och det här är hennes liv..

Hjärngympa

Publicerad 2014-10-22 20:57:58 i Allmänt,

När man har en liten tjej som Tyra, som har väldigt mycket energi och bus i kroppen får man försöka hitta nya sätt att aktivera henne.
Eftersom hon älskar att få använda nosen köpte vi ett spel till henne som påminner lite om ett Fia.
Under varje pjäs kan man lägga godis, och hon ska lista ut hur hon får tag i det.
Sen kan man ju givetvis variera och inte lägga godis under varje, utan testa att lämna nån tom.
 
Jag blev så himla imponerad av henne!
  
 
Den sista som hon struntade i var alltså tom ;)

Kommentarer

Postat av: Therese, matte till två fd gatuhundar

Publicerad 2016-03-13 10:25:13

Åh... till min förra hund hade jag en massa aktiveringsspel. Det borde jag kanske köpa till mina två rumäner! Bra tips!! Har ni förresten slutat blogga?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Kontakt: [email protected]

DogBox 10% Rabatt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela