En Rumänsk Prinsessas Nya Liv

Berättelsen om vår lilla Tyra, som föddes i Rumänien som gatuhund. Nu lever hon i trygghet i Sverige, och det här är hennes liv..

Projekt Julkort

Publicerad 2013-12-17 21:41:20 i Allmänt,

Ni som har barn vet ju vilket projekt det är varje år vid juletid att få till dom där rackarns julkorten.
Det blir ju mer ett evighetsgöra med alla grimaser och annat skoj man kan tänkas göra som motiv.
Nånstans hade jag en naiv vision om att det skulle bli enklare med hundarna, och framförallt i år när dom är två.
Ja, ni fattar ju att redan där sprack det ;)
 
Ellen totalvägrade att vara med, dom två bilderna jag fick på henne såg hon extreeeemt lidande ut på.
Tyra däremot tyckte det var helfestligt! Att äta tomteluvan alltså ;)
 
Vi skrattade så vi tjöt medan vi hopplöst försökte få henne att åtminstone kolla på oss, helst utan en luva i munnen.
Sen gav vi upp, och på sista bilden hängde vi upp luvan i granen. Klick. Där satt den!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jobus

Publicerad 2013-12-17 21:57:07

Hahaha, jag undrar alltid vad mina tänker när jag ställer upp dem på rad och pratar med världens löjligaste röst :P Men jag tar ofta bilder när de sitter bredvid varandra, så de vet vad som gäller :3 Årets julkort är färdigt här :D
MVH

Postat av: Therese

Publicerad 2013-12-19 11:39:03

Jättebra bild trots allt ;-) Alltid lika söt!
God jul och gott nytt år!
// Therese, Lydia och Lystra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Kontakt: [email protected]

DogBox 10% Rabatt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela